Page icon icon-service-og-reservedele

Presentasjon

Det beste servicekonseptet

I Sealing System tilbyr vi et solid servicekonsept som tilpasses kundens individuelle ønsker og behov. Vi har som mål at maskinene og pakke- og palleteringslinjene våre skal fungere så godt som mulig, med så få uventete produksjonsstopp som overhode mulig.

Serviceteknikerne våre har lang erfaring fra det store utvalget av maskiner og kan derfor tilby kundene best mulig service.

Rådgivning og service

Rådgivning om optimering av anlegg

Takket være vår omfattende ekspertise og kunnskap om pakke- og palleteringsanlegg, kan dere med fordel be oss om råd for optimeringen. Vi ønsker oss glade og fornøyde kunder og det får vi bare hvis kundene får en løsning som er helt riktig for dem.

Vi selger og reparerer også brukte maskiner. Ved kjøp av brukte maskiner kjører serviceteknikerne inn maskinene og gir medarbeiderne blant annet en innføring i hvordan maskinen betjenes. 

Vi utfører ikke bare service på våre egne maskiner, men også på maskiner som vi ikke har levert selv. Ring oss hvis du vil vite mer.

Vi tilbyr:

  • Brukerstøtte via telefon
  • Vedlikehold
  • Kort responstid ved avbrudd
  • Direkte kontakt med tekniker
  • Rådgivning om optimering

Vi gir oss ikke før vi har funnet løsningen

En av våre mest verdsatte kvaliteter er at vi er løsningsorienterte og har stå-på-vilje. Det viktigste for oss er at du som kunde er fornøyd.

Direkte kontakt

Kundene våre har direkte kontakt til serviceteknikeren, roboteksperten eller den som kjenner bedriftens anlegg best. Personlig kontakt er noe kundene våre etterspør og setter pris på.

Kort responstid

Vi vet at nedetid har store konsekvenser. Derfor lagerfører vi et stort utvalg av vanlige reservedeler.

Vi setter vår ære i å levere raskt og med kortest mulig responstid, som i gjennomsnitt er under to timer.

Service, elkonstruktion, elskab

Servicetelefon

Servicetelefon

De erfarne serviceteknikerne våre er klare til å svare når du ringer.
Utenfor normal åpningstid beregnes et gebyr.
Mandag - torsdag: 07.00 - 16.00
Fredag: 07.00 - 13.30

Serviceaftale

Direktelinje til døgnet rundt-service
Døgnet rundt, hele året!

Hvis du trenger service utenfor vanlig åpningstid, er vår vaktberedskap alltid klar til å hjelpe, hele året og døgnet rundt.

Med serviceavtale vil dere få fordelaktige rabatter ved døgnet rundt-service.

Mandag-torsdag: 16.00–07.00
Fredag: 13.30–00.00
Lørdag/søndag/helligdage: Hele døgnet

Serviceavtale

Serviceavtalen omfatter en gjennomgang av de elektriske, mekaniske og sikkerhetsmessige funksjonene til utstyret.

Serviceavtalen kan tilpasses til kundenes individuelle ønsker og behov. Avtalen omfatter vanligvis arbeids- og reisetid, overnatting og kilometeravgift for servicebesøk ved faste intervaller.

  • Forlenget garanti på nye maskiner
  • Forebyggende vedlikehold
  • Færre produksjonsstopp pga. slitte deler
  • Deltakelse i produksjonsstart

Kurser

Okura, kurser, træning i eget anlæg, robotteknologi og programmering

Kurs

Vi tilbyr kurs og opplæring i anlegg, tilpasset alle nivåer. Kursene kan holdes i lokalene våre, hos dere eller på fabrikkgulvet. Det kan f.eks. være opplæring i eget anlegg, spesifikke kurs i robotteknologi og programmering.

×
Har du spørsmål?

Kontakt Jan Lund Nielsen

Ring +45 7650 2148Send e-postmelding

– eller fyll ut skjemaet under så tar jeg kontakt så snart som

Fyll ut alle felt

Nyhetsbrev

Abonner på nyhetsbrevet og hold deg oppdatert om siste nytt fra

Skriv inn navnet ditt
Skriv inn e-postadressen din E-postadressen er ugyldig
DanskEnglishNorsk